הממשלה הכריזה לפני שלוש שנים על רפורמה שהייתה אמורה להעביר את כלי הרכב המסחריים לגז טבעי באמצעות הגדלת הבלו על הסולר. אלא שבהיעדר חלופה, המעבר לדלק מופחת זיהום לא קרה והמס התופח על הדלק למשאיות פוגע בסופו של יום בכיס של הצרכנים.
גבי בן הרוש, יו"ר מועצת המובילים: "האוצר ביקש כביכול לעודד מעבר לשימוש בגז טבעי לתחבורה בדמות ביטול החזר ההישבון על הסולר, זאת תוך התעלמות מהעובדה שאין תחבורה לגז טבעי ולמעשה משרד האוצר הכביד את המס על הסולר למרות העובדה שאין חלופה לסולר. מה שנשאר מצו הבלו על הדלק (פטור והישבון), זאת ההונאה של משרד האוצר שמכניסה לקופת המדינה הרבה כסף ועקב זאת מייקרת את עלויות ההובלה שמשורשרים למוצרי הצריכה".