הודעה מנמל אשדוד לאור המצב – דרכי פנייה למרכז התמיכה התפעולית

20.03.2020 | 11:09

לאור המצב, להלן עדכון דרכי הפנייה למרכז התמיכה התפעולית (מת"ת):

1. במייל matalas@ashdodport.co.il , בטלפון 08-8517846 , וכן בטלפונים הניידים הבאים: 050-2154265 , 050-2150805 , 050-2153686.
2. מסירת מסמכים ותעודות למת"ת תתבצע דרך אשנב המותקן ביחידה.
3. שעות הפעילות של מת"ת: ימים א'-ה' 7:30-16:00, יום שישי 8:00-12:00. במידה ויהיה צורך בשירות בשעות אחרות, נא להודיע על כך מראש יום קודם, לרמ"ד מקדמים ומת"ת, כפיר אלמליח בטלפון 050-4057408.

מצורף קישור למכתבו של מנהל פרויקטים תפעוליים בנושא.

בברכה,
חטיבת הלקוחות

https://sms.ashdodport.co.il/PdfBySms?pdfname=637202375325582841.pdf&guid=3012ec45-3242-4cec-b0b9-f6f0c93a8db9